Hos Humdakin bestræber vi os på at lave de absolut bedste produkter muligt til en pris, hvor alle kan være med. Men i to dage sætter vi priserne op med 70 %.
Et stunt for fokus
For at sætte fokus på værdi og kvalitet, har vi valgt at sætte vores priser op med 70 %.
I en tid, hvor vi ser udsalgsskilte alle vegne, vil vi gerne sætte fokus på, at kvalitet altså koster – og ofte også er en del mere værd end prisen, du kan se på prismærket. Derfor har vi valgt at sætte prisen op på 10 af vores bedst sælgende produkter. Vi vil vise, at vi også kan være med sammen med de helt store. Det kan godt være, at vores håndcreme ikke koster 500 kroner, men det burde den!
Hos Humdakin håber vi, at vi med vores lille stunt kan sætte fokus på den høje kvalitet og gode produkter, der er så vigtige for os, dig som kunde og vores forhandlere. Uanset hvad prisen på vores produkter er, så vil vi fortsætte med at fokusere på at skabe de bedst mulige produkter til køkken, bad og pleje.
Pris versus kvalitet
Hos os i Humdakin er produktudviklingen i hovedsæde. Kvaliteten har højeste prioritet, og vi går ikke på kompromis med hverken den, ingredienser eller effekt.
Der er altid en overvejelse, vi skal gøre os, når vi udvikler produkter: vi laver de bedste produkter, men vil også gøre dem tilgængelig for så mange som muligt, så derfor er prisen generelt lav i forhold til den kvalitet, vi leverer.
Hos Humdakin, når nogen spørger, plejer at vi at sige, at på en skala fra 1 til 10, hvor 1 er standard og 10 er absolut det bedste, du kan få, ligger Humdakins produkter på 9. Og vi har ingen intentioner om at gå ned på den skala.