Året der gik: 2019

Året der gik: 2019

Endnu et år er gået. 2019 er fløjet afsted, præcis ligesom alle de forgangne år. Nogle gange kan det være svært, at huske mange af de ting som er sket. Jeg tror på, at det er vigtigt at tænke på de mål og de milepæle vi har nået i 2019. På samme måde tror jeg også det er vigtigt at tænke på de hårde tider, og de kampe vi har måtte tag. De forhindringer vi har været igennem gør os heldigvis ofte stærkere, og kan sågar være mere mindeværdige at overkomme end milepælene. Jeg har tænkt tilbage på de udfordringer der har været det sidste år, og kan nu være glad for at jeg er kommet igennem dem. 

camilla humdakin

 

2019 har givet mig mange fantastiske muligheder og oplevelser. Her er en lille oversigt over, hvad der er sket for mig og Humdakin i 2019:

1.) Humdakin deltog i 4 messer i 2019. Vi besøgte Formland i både SS19 og AW19, og for første gang nogensinde deltog vi i den store, internationale messe Maison et Objet i Paris for AW19. Udover det blev vi valgt som et af brandsene der skulle repræsentere Danmark på London Design Fair AW19! Det har tydeligvis inspireret mig i 2020, da jeg bare alene i SS20, skal jeg på 4 messer!

2.) Vi lancerede i alt 10 nye produkter i 2019! Vores refill for Ample og Ivory duftpinde, en ny organizing bucket, vores nye dish brushes, hand care kit, to duftlys, grydelapper og ovnhandsker. Udover det, lancerede vi i alt 6 nye tekstilfarver. Vi har dog også taget nogle produkter ud af kollektionen i løbet af året, for at fokusere på kvalitet frem for kvantitet.

3.) Jeg nåede mit mål af 30.000 følgere på Humdakins Instagram konto! Tusind tak for jeres støtte, søde beskeder og kommentarer. og for at følge min eventyr.

4.) I 2018 var det kun mig, Camilla, og min marketingkoordinator Ida på kontoret. I 2019 kunne jeg velkomme to nye medarbejdere til holdet. Ida (endnu en!) arbejder her fuldtid med marketing og administration, og Sarah er studiemedhjælper og sidder med marketing og kommunikation. Vores hold voksede også på en anden måde...

5.) Jeg fødte mit tredje barn, min lille dreng! Humdakin er en familievirksomhed og vi arbejder alle tæt sammen for at kunne gøre Humdakin til hvad det er.

6.) Vi voksede, også internationalt, og i 2019 kunne jeg tilføje to nye agenter til mit fantastiske hold, en i England og en i Sverige. På samme tid arbejdede vi på, at kunne tilbyde Humdakin flere steder rundt omkring i verdenen, specielt i lande som USA, England, Frankrig og Spanien.

7.) Vi har fået et eksternt lager hos en virksomhed, med medarbejdere der håndterer, pakker og sender alle vores varer! Dette var et kæmpe skridt for mit hold og jeg, fordi siden starten af Humdakin har det altid været os som har modtaget varerne, pakket dem og sendt dem ud til kunder og forhandlere. Vi var så heldige, at vi havde fået så travlt med at sende varer ud, at vi næsten ikke havde tid til andet. Det var vi selvfølgelig glade for, men nu arbejder vi med et firma som ligger en time væk, som har medarbejdere der tager sig af alt modtagelse og pakning af varer, så vi kan fokusere på vores opgaver her på kontoret.

refill

Fortsæt med at læse

Vidste du, at Humdakin har en signatur duft?

Vidste du, at Humdakin har en signatur duft?

Når du kigger på hylderne hos din lokale forhandler eller på udvalget online, bliver du måske mødt – og overvældet – af de mange velduftende varianter, der findes af vores produkter. Men tilbage i ...
Jo, velvære er også rengøring

Jo, velvære er også rengøring

Vi ved godt, at rengøring ikke er det mest spændende. Men rengøring kan også være forkælelse, velvære og lækkert.  Hos Humdakin går vi meget op i at fortælle, at rengøring godt må være lækkert og i...
10 ting, du ikke vidste om Humdakin

10 ting, du ikke vidste om Humdakin

1. Humdakin blev etableret i 2016 af Camilla efter 5 år med udvikling og test af produkterne. Ved siden af havde Camilla fuldtidsarbejde med sit eget rengøringfirma, som gjorde rent ved private og ...
Kend vores værdi

Kend vores værdi

Hos Humdakin bestræber vi os på at lave de absolut bedste produkter muligt til en pris, hvor alle kan være med. Men i to dage sætter vi priserne op med 70 %.     Et stunt for fokus  For at sætte f...